nufnang

Tuesday, March 20, 2012

Dentist AN- Nur

Appoitment dengan dentist tengah ari sbb Kakak sakit gigi.....boleh diketogorikan "SANGAT BAGUS" sbb compare aku dengan zaman seusia dia ..aku sgt penakut dng org doktor-doktor ni tak kira lah doktor pesakit luar ke..doktor gigi ke...selagi pak cik aku tak meriba aku ....tak cabutlah gigi tu atau tak tertampallah gigi tu ...muaahaahh tp kakak sangat-sangat bagus...masuk tak perlu berteman...masuk sorang-sorang aje.....good girl....i like it.....


Nampak tu ...releks ajeee....muaahaahh


Dr pun sangat bagus....


Giginya kena buat rawatan akar kena sudah ada efection ke atas gigi tersebut....kalu ikutkan dia dah tampal kat sekolah tp dr kat sekolah tidak membuat rawatan akar ...mungkin peralatan tak cukup atau kos yg tinggi aku pun tak tau ....tp semalam keseluruhan rawatan tu RM140 untuk sebatang gigi....


Dia ckp tak sakit...


Serammm aje tengok kau nganga mulut tu kakak ooooooiiii

No comments:

Post a Comment