nufnang

Friday, May 18, 2012

Happy TeACHer's DaY

Selamat hari guru kepada semua guru-guru diseloroh dunia...untuk cikgu-cikgu aku yg pernah mengajar aku dari mengenal huruf dari darjah 1 hingga ke laaa ni...terima kasih cikgu...jasa dan pengorbanan cikgu mendapat ganjaran pahala yg berkekalan hingga ke syurga.


Kejadiannya malam td bila semua dah lena di buai mimpi aku telah mengerjakan cupcake untuk di jadikan hadiah untuk guru-guru sempena hari guru...muaahaahh aku ni bukan jenis yg creatif dan inovatif....aku main taram aje....yg penting makan sedappp..muahaahh


Awal pagi ambil gambor rupanilah jadinyaaa


Dibahagi skit sorang pada jiran-jiran


Bagi pada atok nenek


dan kawan-kawan...


Anak-anak aku si kakak adalah org yg sibuk membuat request hadiah hari guru...last 3 day si kakak dah sibuk beli hadiah untuk cikgunya...kebetulan pulak ada jualan bunga untuk pelajar konvo di tepi jalan, di situlah dia membelikan hadiah untuk guru-gurunya sempena hari guru...bagus bonda suka cara kakak...menghargai pengorbanan org lain..teruskan ya sayang....


Muahaaahaahh ada org gelakkan aku bungkus...tak pe


Jadilaaaaaaaaaaaa


Hp tu setia menanti kerja selesai


Boleh jugak buat hantaran ni....



Dah lama tak membaking sekali membaking....3 adunan yaa memalam buta menyiap


Ko tengok...org yg tak kreatif membungkus gini lah ropeenyeee


Request siang untuk 3 guru...malam jd 5 guru...plastik pembalut jd tak cukup...akhirnya lahirlah pembungkusan rupa ni...


Nampak tu kul bapa Bonda selesai??


Tupperware biru untuk jamuan....yg ber ikat reben tu untuk guru...



Lepas makan ..possing dulu...


Balik dari sekolah Insyiirah sibuk dok bercerita sempena hari guru semua org kena bawak kuih/makanan untuk dijamukan sempena hari guru berserta hadiah...semua org kena bagi hadiah untuk cikgu....sibuklah dia tanya nak masak apa..nak bagi hadiah ape...eeemmm nanti bonda pikirkan....muaahaaahhh



Suppriseeeeeeeeeeeeeeeeee



Adik pun nak jugak tu ....tunggu peluang org leka aje...terus sambar....




Selesai semua urusan membaking...merapping...mengemas bagai....terus lah lena zzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

No comments:

Post a Comment