nufnang

Wednesday, September 19, 2012

Making Pizza For Visiter From Trganu


Mcm Profesional ajekan...muaahhaahhhh
Masa kat Cameron Higlands aku beli barang-barang sbb hubby suruh buat pizza untuk di jamukan pada tetamu...sampai rumah pun dah 6.30pm..buka aje tudung terus making pizza...dohnya senang aje campak aje bahan breadmaker...senang keje kan...muaahhaahh


Ketua shiff Pizza untuk kali ini

Bab potong memotong pun ramai assistandnya....aku bab masak sos aje...alaaahhh campak aje semua...muaahahh sedap tak sedappp mesti sedapp punya...


Si Cilik ni sangat membantu...langsung tak mengacau aku buat keje...dia buat hal dia aje...dok keluar masuk dapur...tp langsung tak berkisah bondanya sibuk buat pizza...



Sos siap....adunan pun dah naik kembang...


Sos kali ni sedapp sbb sayurnya rangup krup krap...krup...krap....

Gambar ni semua ehsan blueberry si edina dan samsung galaxy si cik teh....adalah jugak kenangan tu ...jadilah....jom laaayyyyyyyyyyaaaaaaaaaaannnnn


Aku down dulu 1 tray yang ni dgn 3 perisa supaya semua org dpt merasa...sbb mereka semua tunggu sehingga pizza masak...makan dan terus tidorr...


Dah masak 1 tray...potong makan ramai-ramai....


Tray yang berikutnya esok pulak sbb 1 tray dah kenyang makan .....


yang ni bawak balik trganu untuk mak encu....entoh sampai ke tidak ...tak taulah


Dapat ke merasa mak encu???????????


Perisa udang...ayam...dan sosej


Sedapppp niiiii


kalu buat sendiri boleh bubuh bahan mcm berkilo-kilo....


Sicilik pun sibok nak bergambor...



Sape-sape nak makan meh umah aku...muaaahaahhhh


No comments:

Post a Comment