nufnang

Tuesday, January 31, 2012

28 January 2012- Insyiirah Birthday

Sabtu 28 Januari 2012 adalah hari lahir Nur InsyIIraH Umairah yg ke 5 thn. Adik ipar pakat-pakat buat kat botani, ada lagi seorang anak abang long yg lahir pada January jugak...kiranya 4 org lah bermula dng aku lah 3 January, Khayla Rania, Syakirin dan Insyiirah yg sambut January...kami calebritlah sama-sama...

Ini kek coklat yang aku buat...tengah tu aku letak bluebaryy...deco bagai tu hasil kekerasan tangan akulah tu....

Ni kek adik ipar aku buat (LINDA)..homemade ok...nak tempah boleh bagitau aku..........aku tak ambil banyak...10% je...muaahhahhhh
sedap kek ni ..bapak mertua aku ckp...puding...muaaahaahh.....

aku buat kek coklat bluebaryy aje...dari pagi dok godeh kek..sampai kul 12baru siap..terus zasss ke botani...ikut perjanjian adik ipar aku...makan tengahari...tp

bila aku sampai...sape pun tak de lagi...aduhhh pindah tempat ke ape ni???muaahaahhh...dok ingat dlm kepala abih lah kena marah dng org sbb paling lambat sampai..rupanya paling cepat sampai...tunggu jemaah sampai kul 3 baru mula majlis...birthday girl dah 2 kali mandi salin baju....adussss....

Mak mertua aku sangat bagus bab masak memasak ni...semua yg atas meja ni dia yg masak...aku sampai tu semua dah siap hidang....alhamdulah...moga mak rajin-rajin selalu......


harapkan aku ni lah ajelah yg aku bawak.....

Kek coklat blueberry

Cheese kek Blueberyy

Insyiirah dan ibu serta Syakirin

Nampak tu Insyiirah sedikit kecewa sbb ibunya lupa bawak pisau....muaaahhaahh


Ada Elisha...nak potong kek jugak????no...no...blom lagi 1 year lah sayang...

Cam gerammmm ajee tengok kek ni ya!!


jgn lupa ibu pun nak bergambar jugak!

With kakak kesayangan ibu



Anak-anak buah yg semakin bertambah dari tahun ke tahun..muaahaaah bagus...


Kiri kanan org nak ambil gambar...felling macam artis

No comments:

Post a Comment