nufnang

Wednesday, February 1, 2012

Udin & Nora's Wedding

Sambut cuti raya cina dgn majlis kenduri Udin&Nora...Berjemaah g kenduri kat Air Tawar...Elok aje nak sampai si Elisha merehatkan badan...Aku tumpangkan Elisha kat rumah Dollah officemate aku jugak...rumah dia sebelah rumah pengantin ....meriah jugak rumah Dollah ni...ramai sedara maranya dalam rumah tu....

Amboi Mr RiZaL tak abih lagi bercakap...bergambor pun nak ckp lagi.....


Macam cantik aje program berjalan....Elok aku langkah umah pengantin...kebetulan pengantin sedang bersanding...aku bagi isyarat aku nak tepung tawar dkat uDIn...Cantik...time aku renjis air mawar tu tak keluar..mau aje aku siram si udin ni...muaahhaahhhhh.....

Anak-anak aku semua control senyum....sbb takut nampak GIGI!

Makanan kenduri sangat sedap...karinya A...mabelessssss!!!!

Kak Rita sekeluarga mendoakan Udin Dan Nora hidup bahagia dunia dan akhirat.....

No comments:

Post a Comment