nufnang

Tuesday, September 17, 2013

Sepetang Bersama Ustaz Wan Omar

Aku dah lama berangan nak pegi jumpa ustaza Wan Omar ni..Ustaz ni dulu ngajar aku masa sekolah menengah...konon pakat-pakat lah dengan kawan-kawan zaman sekolah untuk g beraya beramai-rami...aku cari maklumat untuk dapatkan numbor telefon tuan badan...tak nak lah g serbu ramai-ramai tuan umah tak de...masak aku kena gulai dng kawan-kawan aku ni.....nak di jadikan cerita dptlah maklumat dr sorang mamat ni ustaz ni dah meninggal....kebetulan pulak time tu aku berjalan raya dekat area-area umah ustaz ni....aku buat keputusan untuk gamble je gi umah ustaz ni..elok aje pun org tu dok berdua-duaan dng isterinya menunggu tetamu....menyengih je bila tengok aku...ha...ha...kira dia sgt kenal dng ingatlah dkat aku...kih...kih...bila aku citer dengan ustaz kisah ke matian dia tu..dia ckp dah banyak kali dah dia dengar org ckp dia dah meninggal....tp sebenarnya adik beradik dia yg meninggal...

Nampak tu..masih sihat walafiat suami isteri
Inilah ustaz yg ngajor subjek Agama Islam dari Form 1-5

ni semua kuih muih umah ustaz si Insyiirah yg tlg snap

Akulah org paling last makan sebab si Elisha tidor dari dlam kereta hingga balik

gambar biskut raya ni di snap oleh insyiirah 

ini kuih dari sarawak...ada anak dia ngajor kat sana rasanya...


Senangkan semuanya lengkap

Puding ni sangat sedap...aku makan 2 bekas...kih...kih..

No comments:

Post a Comment