nufnang

Wednesday, July 18, 2012

Kau Yang ku NanTi

Alhamdulilah rezeki yang turun dari langit...kau yang ku nanti sekian lama....impian dan angan-angan menjadi kenyataan....Ya allah aku amat bersyukur dengan rezeki yang kau limpahkan padaku....Semoga rezeki ni makin bertambah dan terus bertambah dengan rezeki yang kau limpahi dapat ku panjangkan sedekah pada orang lain.

CorNELL 42Ltr


4 Fungsi api


Grill ayamlah lps ni....


No goreng-goreng.....


Penyebab utama sbb aku dah tersalah beli loyang 12 oven lama tak muat....


Oven nampak banyak lagi kosong dengan loyang 12" itu yg "saya suka" "saya suka"


Semoga kedatangan kau ke rumah aku rezeki aku anak beranak bertambah-tambah....


Kad warantty


Letcon jee


dua budak untuk pos ke Trganu


Nampak tu mereka sronok bermain dlm kotak...



Boleh pulak berlakon drama dlm kotak


Dengan arahan pengarah untuk buat aksi


Nampak baik kan...tp berjaga-jaga adik tu suka gigit kak ngah...

No comments:

Post a Comment