nufnang

Monday, July 30, 2012

Kaulah SeGalaNya UnTuKku SaYanGku

Wonder MinCEr tak di rancang untuk di beli.....tp dah nampak depan mata...haruslah beli regepun takdelah mahal sangat....makkkkk mcm duit belebih bebenor kome ya....Ya lah Rezeki allah dari langit turun ke bumi...haruslah di tadah dengan penuh rasa syukur dan ucapan ALHAMDULILAH.
Teringat zaman kecik-kecik bonda aku ada jugak benda alah ni...tp semuanya stainless steel. La ni semua dah plastik....nostalgik sungguh


Ini gajet yg tak dirancang....regenya rm29.90+15keping cuppon-"kawan yang sangat baik hati"


Comelkan gajet baru saya...penggunaanya pun sangat comel....saya suka!..saya suka!





Aku dah pun test run semalam...mincer ayam....boleh buat begedel ayam...muaahhaahh


Sangat sesuai untuk pelbagai kegunaan......

No comments:

Post a Comment