nufnang

Tuesday, January 8, 2013

Family Day2012 di Telok Kumbar


Abih keje bersiap terus balik Kuala...kot kan lambat besok bertolak ke peneng ...Malam tu bersiar dulu di Kuala. Kira 2++Kenduri d  Peneng skali family day...oklah jugak kan...anak-anak aku dpt mandi pantai...pantainya sangat tenang...3 beradik dok main air sampai Elisha naik biru...bila di pujuk baru lah nak naik..kalu tidak usshhh  jgn harap lah ...Salah satu aktivitinya buat karipap...kira akupun dpt hadiah jugaklah dlm permainan ni...anak-anak aku semua dpt hadiah...

Elisha di bandar Kuala Kangsar..

Offcourse lah gambar Insyiirah yg banyak sbb suka bergambor

Besok-besok jadi model anak aku ni

Pantang nampak camera
Bandar kuala waktu malam
 Bertolak agak lewat kerana tunggu org ni tunggu org tu.....


Adik tidor sorang-sorang di belakang dng selesa

2-2 kakak duduk di dpan..


ayah kan suka buat muka tak semene...

 Berhenti sebentar kat tepi jalan sbb tunggu ada yg blom sampai lagi.....
Elisha tidor-tidor manja gitu

Mengkada-kada elisha ni kan

tidor boleh celek-celek mata pulak


Mak dan abah Perak

BOnda adik dan ayah

Majlis makan-makan
 
Nampak meriah tu kan...semeja anak beranak aje tu...

Hampir separuh dah abih tu kan

Nampak tu abah sengeh aje tu

Air 1 please!!

sronoknya makan...perut tengah lapar
 
semangat menyuap nasi


Ape lg yg tak cukup tu .

sedapnya cara pegang nasi tu

iya-iya oooojeeee

Happy kan dpt makan

peaceee!!!!!!!

dah kenyang makan nasi join ayah makan bubur pulak

terkumat kamit makan bubur

selera kan

buburnya sgt sedap


Cinta hatiku

suap dek

kunyah dek



adik panggil anyoh

adik panggil alongg




pengantin...yg kami dtg kenduri belah perempuan

comel aje kan sama cantik sama padan


rumah penginapan

rumah ni mcm tak terjaga sgt..

lantai pun mcm tak bersapu


acara buat karipap

Elisha bahagian tukang kawad

perserta yg mengambil bahagian

penunjuk cara


ini aku punya...muaahaahhh

oklah tu kan nampak rupa...

kalu kat rumah buat karipap pun bukan aku yg buat...

hasilnya...ada aku kisah ....

juri pilih yg terbaik dr yg baik-baik

gemok-gemok mcm tuannya

adik ipar aku punya anniversery


acara gigit epal


baju merah tudung merah Juri

gigitan epal bersama pasangan masing-masing...di adili oleh pengadil yg baju merah tudung merah tu ...

ini hadiah karipap

ini hadiah ape entah lupa dah

hadiah mencari harta karun

Harta karun yg perlu aku cari

kau main ape game pun...time tidor aku nak tidor...

pedulikan org bising riuh rendah ..yg dia tau time to sleep


hadiah teka teki



bersama hadiah kami sekeluarga

nampak tu sebelah adik tidor dng lena

tempat kami menginap...tak best pun...
 
bersiap nak bertolak balik dah ni ke Seri Iskandar...

No comments:

Post a Comment