nufnang

Thursday, January 10, 2013

Program cuti sekolah

Sekolah 2013 dah masuk minggu ke 2..Sepanjang cuti sekolah thn 2012 tak balik trganu pun sbb cuti aku dah abih awal-awal lagi...banyok benor kejadian/hal-hal yg berlaku sepanjang 2012 yg memaksa aku bercuti..
Alhamdulilah 3 minggu sebelum buka sekolah rezeki ayah berlimpah-limpah...Allah bukakan rezeki projek wayering sambung menyambung hingga hari ini...
Sepanjang tempoh tersebut..setiap pagi aku tinggal keje..ayah tinggal g wayering...anak-anak di jaga oleh Allah dan malaikat . Tiap pagi aku masak sarapan pagi dan tinggalkan anak-anak dengan perut kenyang...Pengorbanan si kakak untuk melihat adik-adik cukup di hargai...adik tot..tot..kakak yg basuh...mandikan...bagi makan....bagi adik tidor dan sebangainya....
Tapi keadaan rumah tak payahlah di ceritakan......balik keje kemas dan cuci ajelah mane -mane yg sempat.....
Satu petang balik keje...masuk rumah...sunyi je....pastu dengor ada org bersembang kat blakang rumah...rupanya mereka 3 beradik dok main kat blakang rumah...meriahhh sungguh...

Budak ni ..menyengih tengok bonda balik

Meriahkan main lego kat blakang rumah

Sikecik main basikal...si kakak berdua main lego...pembahagian permainan....

Nampak tu adik..dng tak de kasutnya.....

Nampak kat blakang menimbung batubata...aku dah tak bagi anak-anak keluar...sbb ada org buat rumah kat situ..risau...

Baik punya lepakkan...

No comments:

Post a Comment