nufnang

Wednesday, January 16, 2013

PreseNT Birthday special

Very Special BirThday..kejutan dari anak-anak, hubby dan anak buahku Edina...mereka buat pakatan nak supprisekan birthday aku rupanya....Patutlah my lovely sibuk mintak no hp dina...Si kakak dah pandai menghargai hari-hari special..keluarkan duit tabung untuk beli hadiah untuk bonda...Tq sayang...Bonda sayang anak-anak bonda... Cerita beli hadiah pun satu hal jugak...kami pegi 4 branak..ayah tak de...balik kuala wayering....aku dng Elisha tunggu dlm kereta...konon supprise aku tak leh tengok....kakak dan Insyiirah g beli hadiah...tunggu mereka memilih ada lah kot dlm 45minit...Dalam 15 minit akhir tu Elisha tot...tot...dlm kete...dia punya rimas ajak balik...meraung dlm kereta...dgn bau yg sgt hazab...aku keluar g panggil kakak ajak  balik...org tengah sedap memilih...releks aje...bila mereka masuk kereta...angin puting beliung aku pun keluar.....
Kesian mereka kena marah dng aku...dah lah mereka belikan hadiah untuk aku...tak guna betul aku ni....tp aku ambil pegajaran dari kejadian tu....supaya banyak-banyak sabor dng anak-anak ni...cuba sehabis baik untuk kurangkan marah pada mereka.....bila rasa nak marah tu istigfar banyak-banyak ...
3January 2013...kejutan keluar mandi dari bilik air...waaaa

Tengok lah sape yg birthday..sape yg tiup belon...kan..kan..

ANd sape pulak yg berebut potong kek......
 
Orang lain pulak yg beriakan

Nampak tu punya supprise...meja pun pakai bakul je..

Elisha beria-ria nak potong...

Pakai pemetik ape dapur lagi kau!

Kakak yang makin membesar

sorang kena calik..couple pun terpalik jugaa...

Riuh rendah pop..pet..pot..pet


Hadiah From Kakak..sanggup berhabis duit untuk bonda

Love yg dpan tu Insyiirah Pilih..kakak belanja unk jadikan hadiah untuk bonda... Hadiah besar tu from kakak..

Bersama hadiah untuk bonda

Lukisan Insyiirah berdai"birthday" untuk bonda

Inspirasi melalui lukisan

Dbungkus dan dtulis oleh Insyiirah

Kreatif...

Comel Bonda berkenan

so sweat.

Kad Ucapan dr kakak...

Bonda pun sayang kakak...

Jeng..jeng..jengg...
speacil present

Cantiknya...

sgt..sgt suka...

No comments:

Post a Comment